Det handlar om tvättstugan...

Idag skulle jag följt med Niclas till AF och lyssnat på vad de har att säga gällande att starta eget, tänkte att det kan vara väldigt givande att höra! Men det blir en annan dag. Så, nu ska jag tvätta, om bara nyckeln till tvättstugan vill återvända till sitt lilla, lilla skåp. Enligt tvättschemat var det inte någon som hade tiden före mig (10.00 - 13.00), men 13.08 när jag var där nere, då fanns inte nyckeln. Men jag har bokat dubbel tvättid, för att jag har mycket olika tvätt, och för att slippa stressa, så förhoppningsvis är nyckeln på sin plats när jag går ner och kikar, nu, alldeles strax! För sånt här är bland det drygaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: Em

det beror på om du tror att du gillar sånna filmer, jag älskade den ialla fall =)

2009-01-08 @ 13:34:08
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: cat

ha en fin dag.

2009-01-08 @ 13:48:13
URL: http://gallon.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0