En dag i Göteborg!

Göteborg var regnigt, blåsigt och kallt idag. Men trots det hade jag en toppendag. Från det att vi satte oss på tåget, tills det att vi skildes åt när vi klivit av tåget hemma i Örebro. Toppen. Tågstunderna bjöd på lustiga diskussioner. Gravida män, Emlans skrev i jeanstights. Det blev kreationer av bokstavskex, vackra mobilfoton, och helt otroligt tjusiga porträttbilder vi målade av varandra!

Något som gör mig otroligt förundrad, är att jag inte fastnade för att köpa någonting. Ingen tröja föll mig riktigt i smaken, inget linne, inga skor, ingenting. Jag blev inte ens hopplöst förälskad i några prylar inne på lagerhaus. Det enda jag köpte (i göteborg!!!!!!!!) var hängare att hänga över dörren. Och min dörr har visst en underlig kant, så det visade sig att de inte ens passade - ja, jag är bitter!

Vi träffade Lowe en liten snabbis, och det var toppen.
För det var en evighet sen. Och Lowes kramar är
alltid så fina och vänskapliga och bra, de får en att le.
Jag tror nog att alla skulle må bra av att ha en Lowe!




Nu ska jag dricka lite te och se ett avsnitt av desperate housewives,
sen blir det faktiskt sömn!
Imorgon funderar jag på att slänga cv.n omkring mig, problemet är bara att jag inte vet vilka som ska tilldelas mitt tjusiga cv...


Tack för en toppendag Emlan!
(lite bilder imorgon!
och även lite citat, maybe - om jag minns dem.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det skulle vara det i så fall... Tack :)



Det låter som ni hade en toppendag!

2009-01-13 @ 10:07:34
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Karin

köp den du me:) billig ju:)

2009-01-13 @ 11:41:46
URL: http://karinolofsson.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0