En yogamatta införskaffad!

Jag sitter här och fnissar lite för mig själv just nu faktiskt. Detta är pga av att promenaden jag tog - ledde upp till stan, vädret var jätteskönt och jag hade min röda kappa som det bara strålar vår om! Det är fint. Jag gick in i lite random sportaffärer och kollade på diverse kläder och träningsredskap.

Dagens inköp:
Shorts,  79 kr,  Stadium
Sporttop,  149 kr,  HM
Yogamatta250 kr,  Intersport

Det är det sistnämnda jag fnissar åt. En yogamatta. Jag, Johanna, har köpt en yogamatta. Det känns komiskt. Nu ska jag komma igång på riktigt. Ska googla upp lite roliga övningar och sen köra igång. Jag ska skapa rutiner, och följa dem! Men allra först ska jag äta en för sen lunch, en pajbit och lite multivitamindryck!


Har ni några tips på övningar att göra på en yogamatta/träningsmatta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men visst! Jadu, lördag? Hur är det för dig då?

2009-01-14 @ 14:53:35
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lördag it is baby! :D

2009-01-14 @ 15:59:21
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0