Frukostdags

Jag somnade i soffan i natt, det var en evighet sen jag gjorde det. Men det var skönt, och jag ville knappt kliva upp och gå till sängen. Men sen insåg jag att det är skönare att vakna upp i en mjuk säng, än i en skön soffa där man ligger med kroppen i konstiga vinklar som resulterar i lite ond nacke, ond rygg osv...  När jag nu vaknade var jag alldeles jättetrött. Jag har en promenad i tankarna, någon gång under dagen. Jag vet bara inte var, det känns så tråkigt att promenera själv.

Så, jag startar dagen med frukost.
Mammas bröd, tropisk juice, chaité och en passionsfrukt, och ett avsnitt av Desperate Housewives.
Efter det kanske jag känner mig mer redo och fit for fight!


Jag bjuder på en icke-sofia-bild från gårdagen...



Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0