Kort om nyårsafton

Nyårsafton startade med smink & hårfix tillsammans med Emlan + henne syster. Sen kom Charlotte och vi alla satte oss och åt paj. Gott! Sen blev det lite musik och lite alkohol, och sen begav sig Emlan + hennes syster till den fest de skulle till. Och jag o Charlotte körde vårat vanliga Hej Knekt + alkohol. Vi begav oss mot fyrverkerier en stund innan 12, och så mötte jag upp med Emlan där. Efter fyrverkerierna funderade vi på utgång, men vi skippade det och gick till Sibylla istället, där vi köpte med mat.

Inte så händelserikt. Men helt okej!


Idag bestämde vi oss för (jag & emlan) att vi skulle ta en promenad. Och en promenad blev det, vi gick och kollade på hus och pratade, över en timme var vi ute och det var hur skönt som helst!


Nu ska jag mest spendera kvällen åt att se på Desperate Housewives.
Det är första gången sen innan jul som jag är själv, det känns jättekonstigt, och just ikväll gillar jag det inte, jag vet inte varför, men det finns en dyster känsla i kroppen och ensamheten stärker den där dystra feelingen...

Kommentarer
Postat av: David - versatile photos

Oh, tack! :)

Kul att du gillar den :D



Gott nytt år på dig också!

2009-01-01 @ 21:17:07
URL: http://versatile.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0