Kvällen är, spontan

Det verkar som att det kan bli en kväll med dans! Istället för att lyssna på grannens tafatta försök till att spela en melodi på keyboard liksom. Det låter inte alls bra där uppifrån. Och Hanna, henne har jag inte träffat på cirka året - så jag känner lite att det kanske väger över lite. Till Satin bär det av, jag känner inte de övriga som kommer vara med Hanna, men jag vet vilka det är, så... det brukar lösa sig!

Men. Nu är ju bara frågan. Kläder? Och håret, vad gör jag med håret?
Göra mig iordning. Nu! Nästan...

Fast helt beslutat för dans är det inte ännu. Kanske är det så att soffan och min tjocka, varma tröja säger att jag får vara hemma med dem om jag vill. Och, vissa stunder känns det väldigt lockande med tanke på att jag fryser som en tok nu. Och sticker jag ut näsan - då fryser jag ännu mera.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0