Ojojoj!

Pajen blev toppbra.

Nu sitter jag och är bitter på min dator. Jag försöker bränna över alla bilder till skivor nu, för jag tycker att datorn hängt sig lite väl ofta, och lite väl långa stunder, nu på senare tid. Så, jag tänkte göra ett försök att installera om den, så...det är ju fint att jag kan det där med datorer så himla bra, att jag är så otroligt teknisk och vet exakt hur man ska göra med allt. Herregud, jag är körd! Det kan bli spännande! Ojojoj helt enkelt. Hörs later - om datorn (och jag!) är vid liv...

Kommentarer
Postat av: Karin

Men hyra ut lägenheten i andrahand i tre månader borde ju gå? :)

2009-01-13 @ 23:03:33
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: Anonym

är också i farten för o bränna ut alla bilder på skivor. har inte gjort den nån gång, o vore rätt trist om alla försvann.. har dem dock på en bärbar hårddisk o inte datorn.men iaf. man vet aldrig..

2009-01-13 @ 23:04:54
Postat av: Karin

Nej usch! Det skulle jag inte våga göra :P Känns som jag skulel vilja fotografera allting bara för att se om det inte var förstört eller borta.. :p

2009-01-13 @ 23:18:12
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0