Om sommaren och från gårdagen

Som det är i nuläget kan jag inte få bort tankarna från ödelagda hus/fabriker/sjukhus. Det är svårt att beskriva hur häftigt och intressant jag tycker att det är. Men ja, i sommar. Jag, Elina, en bil, Mr Nikon - Norrland, Småland (och Skåne?). Fram tills dess ska vi ha hunnit öva fotandet av svunna tider på lite byggnader häromkring, det gäller bara att lyckas hitta dem, jag är lite smått osäker på hur man gör för att finna dem.


Sitter och funderar på om jag ska dra fram keyboarden ikväll, troligtvis kommer det inte bli så, utan jag kommer snarare fastna i soffan framför någon film eller dhw. Och som belöning för dessa långa och härliga promenader som båda dagen och gårdagen bjöd på, så köpte jag faktiskt lite godis, och ja. Jag har redan dåligt samvete.

(nu ska jag äta nudlar och se ett avsnitt av dhw tror jag,
eller påbörja någon film, romantisk komedi av något slag tror jag..hihi)


Har inte lagt in bilderna från idag ännu,
lägger in en till från gårdagen så länge istället.
Kan koppla den lite till alla dagens tankar nästan...



Kommentarer
Postat av: dookie

;( Jag får också dåligt samvete när jag äter godis, även fast jag "förtjänar" det - godiset, alltså. Nu har jag inte käkat godis sen innan nyår (LÄNGE!), men ändå är jag tveksam. Det är inte direkt så att jag tror att en påse Djungelvrål gör mig fet, men det är en principsak. Skitlöjligt!

2009-01-10 @ 18:50:02
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Em

ja jag hade verkligen inte förväntat mig att det skullevara så här fint, men det ärverkligen jätte roligt. det är galet vart också 25 grader var det idag då jag har ingenting att klaga p. tänkte lägga upp lite bilder på hur jag bor efter helgen =)



hur är det hemma i sverige då?

2009-01-10 @ 19:10:12
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Perfektion by Emma

- jag vet.. jag kan kolla på avrje avsnitt om och om igen.



allt bra emd dig?

2009-01-10 @ 20:01:25
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: fanny

hej gumman! jo jag vet ett sånt ställe. ett nerlagt mentalsjukhus som ligger i upplandsväsby där alexander går rond på natten. skitläbbigt är det :/ med barnhandavtryck på väggarna mm. hua. jag ska fråga honom sen vart dte ligger exakt. påminn mig om jag glömmer, okej? :) jag ska se antingen the sisterhood of traviling pants eller irene huss (typ som beck) :) ska bara fixa< lite te nu.. och sätta på mig pyjamas. vi hörs sen :)kram!

2009-01-10 @ 20:18:00
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0