Vissa saker sker allt för sällan...

Jag ringde nyss till en kusin för att styra träff med honom och min kusin Eveline då jag ska till Stockholm nästa fredag. Tveksamt om jag hört någon människa låta gladare då jag ringt än vad han gjorde. En chockad glädje! Det var roligt att prata lite med honom, och ska bli kul att träffa honom och Eveline nästa fredag. Det blir allt för sällan!


Nu ligger funderingarna på vad jag ska göra resten av denna kväll. Om jag ska tända massor av ljus här i lägenheten och lägga mig under täcket i soffan och se på Pans Labyrint, eller om jag ska fortsätta se på Desperate Housewives... Eller om jag ska sitta kvar här och knappt göra någonting....

Imorgon ska jag träffa Nilo en sväng. Det kommer bli toppen. Och jag ser verkligen fram emot att hon ska flytta in till Örebro, kommer bli så otroligt mycket smidigare att ses!

Kommentarer
Postat av: Karin

aha luugnt:)

2009-01-21 @ 18:22:42
URL: http://KarinOlofsson.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0