En duktig dag!

Jag känner faktiskt att jag har gjort så himla mycket bra och vettigt under dagen. (Se förra inlägget)  Och nu har jag även postat ansökan till alfa-kassan. Så jag känner att nu får jag slappna av resten av dagen. Jag får ta det lugnt och göra exakt ingenting om jag vill det. Om jag har lust senare - så ska jag dock utforma några olika personliga brev, som passar in på olika jobb. Men nu först, ska jag äta sallad och lite bröd, troligtvis till ett avsnitt av Desperate Housewives.


Det är nu 4 dagar sen jag åt någonting som helst som kan kallas onyttigt. Om jag ska vara helt ärlig så kan jag säga att det skulle vara otroligt gott med choklad, eller godis av något slag. Eller chips. Men jag ska avvakta fram till Stockholmsresan den 30e. Det är en himla tur att frukt finns. Jag ska gå iväg till ica lite senare och handla så att jag kan göra en fruktsallad ikväll och en imorgon kväll. Ska även göra en smoothie under dagen tror jag.
Morgondagens mat har jag inte kommit på ännu vad det blir, men det vore skönt att komma på detta innan jag ska handla...


Fikan med Jerker var toppen. Sköna fåtöljer inne på Bara Vara, te och ett glas vatten med bitar av diverse citrusfrukter i.

Kommentarer
Postat av: Em

ja verkligen, det finns inget battre an massa goda frukter. sa jag ska snart lagga mig i soffan och ata nagra och lasa den tredje twilight boken =)

2009-01-21 @ 15:23:16
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Karin

mitt hem är ju precis som jag skrev inte ikea.. jovisst men det har jag nog gjort mega hundratals ggr:) du får väl kolla på typ Inrednings kategorin:)

2009-01-21 @ 17:48:03
URL: http://KarinOlofsson.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0