...och så plingade det på dörren

Tidigare idag skrev jag om den tysta grannfejden. Det kändes lite jobbigt när jag precis hade suttit och sjungit för fulla muggar. Med det menar jag att jag verkligen sjungit högt, högt och länge! Ja, det som kändes lite jobbigt, var att hon plingade på. Just hon, hon som jag kör en tyst grannfejd med. "Jisses" tänkte jag, ska hon be mig hålla käften? Och så öppnade jag dörren, iklädd min gigantiska och inte allt för fagra blå tröja. Tydligen höll hon på att flytta. (Vilket nog är bra med tanke på vad som verkade pågå förra veckan.) Så, det hon ville var att fråga om jag hade några tidningar, så att hon kunde packa glasen lite lättare. Jag andades ut, lättad. Och plockade fram de få tidningar jag hade.

Nu har jag hittat fler. Bör jag plinga på?



Journalistik, kreativt skrivande, foto, sång.
Vad rekommenderar ni mig att hitta på i vår? De flesta roliga kursstarter dyker ju upp till hösten.

Kommentarer
Postat av: Roockstar

Kolla den här: http://www.folkhogskola.nu/page/233/school/155/type/3/distanskurser.htm#234 Funderade själv på den innan jag bestämde mig för att plugga i Molkom.

2008-10-26 @ 20:26:21
URL: http://www.roockstar.net

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0